لوکس ترین مراکز خرید تهران
نوشته شده توسط : gheirati

گشت و گذار در شهر های جدیدی که به آن سفر می کنیم جز لذت های آن سفر است. اما گشت گذار در پایتخت جز واجباتی است که همه آن را انجام می دهند. هر کسی برای گشت گذار در پایتخت مکان های مختلفی می رود. اما معمولا اکثر مراکز خرید لوکس تهران همه چیز دارند از انواع محصولات تا سینما و رستوران و حتی شهر بازی و...، دراین مقاله می خواهیم سه نمونه به شما معرفی کنیم.

مجمتع سام سنتر

این مرکز خرید در شمال تهران در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد و شامل 9 طبقه است. مجموعه ای از کالا های خارجی و ایرانی برند و گران قیمت را در خود دارد. اولین فروشگاه بند این مجموعه مون بلان است که سازنده عینک آفتابی، قلم، جواهرات، محصولات چرمی است. برند های دیگری مانند چروتی ، شوپارد، بولگاری و... در این مجتمع هستند. تمامه مجموعه های برند این مرکز خرید در طبقات اول تا دوم هستند و طبقات سوم تا هفتم پارکینگ مجموعه است. این مرکز خرید یک رستوران لوکس هم در خود دارد که در طبقه نهم قرار دارد و منویی متنوع از انواع غذا های ایرانی و فرنگی دارد و محل خوبی برای صرف وقت و برگزاری جلسات کاری است.

آدرس: تهران، خیابان فرشته.

 

مراکز خرید لوکس تهران

 

مجتمع تجاری کوروش

حتی اگر شما قصد خرید از هیچ برند یا مجمعه ای را ندارید، پیشنهاد می کنیم برای گشت گذار به این مرکز خرید سر بزنید. در این مجموعه انواع برند های مطرح و کلا های اساسی و مهم قابل عرضه هستند. امکانات این مرکز خرید شامل: فود کورت، پردیس سینمایی، اتاق سیگار، ماساژ، کارواش، پارکینگ، خیاطی و خانه کودک است. در این مجتمع تجاری در بعضی طبقات بورس انواع گوشی و طلا جواهرات وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. برند هایی آشنا و با کیفیت که در زمینه کیف، کفش، پوشاک، اکسسوری، ساعت و محصولات چرمی هستند را می توایند در این مجتمع پیدا کنید.

آدرس: بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی.

 

مراکز خرید لوکس تهران

 

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در سال 1393 در تهران ساخته شد و از همان زمان مشغول به کار شده است. اما از آن زمان تا الان جز یکی بهترین مرکز خرید ها در کل کشور شده است. می شود به جرئت گفت این مرکز خرید بورس انواع کالای لوکس و لاکچری و برند است که باب میل خاص پسندان است. انواع برند ها مانند: جی اوکس، اسکچرز، ال سی واکیکی، منگو، آدیداس و....

امکانات پالادیوم

در این مرکز خرید انواع کیف، کفش، پوشاک و انواع قنادی و یک هایپر مارکت بزرگ دارد که کسانی که نزدیک به این مرگز خرید باشند خریدشان را این هایپر مارکت انجام می دهند. امکانات این مرکز خرید شامل: استخر، سالن ورزشی، رستوران و فودکورت و پارکینگ است. ساعات کار پالادیم از 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم.

 

مراکز خرید لوکس تهران

مراکز خرید لوکس تهران

 

حرف آخر

این سه مرکز خرید جز بهترین های تهران هستند، هر چند که مراکز خرید لوکس در تهران خیلی زیاد هستند که شما می توانید آنها را با جست جو پیدا کنید. اما اگر شما قصد رزرو هتل در تهران نزدیک به این سه مجتمع تجاری دارید یا قصد خرید کالا لوکس و برند را دارید، حتما برای گشت گذار از آنها بازدید کنید..





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: